Walt Disney Classic nr 49.

Hejsan

Visst ni att jag är en Waly Disney Classic samlare. Filmer, böcker, pussel och musik. Allt går bra! Älskar stämningen i filmerna! Musiken, färgerna, karaktärena, historien, kärleken och allt är tecknat. Gjort för hand. Vilket gör det hela mycket bättre!

Idag såg jag den senaste av klassikerna, Prinsessan och Grodan. Gick för ett tag sen på bio. Älskar verkligen filmen. Helt underbar. Den innehåller allt som skapar den perfekta klassikern! Spännande, romantisk, rolig, mysig och får ögonen att vattnas. Jag skulle säga att denna är lite mer skruvad dock. Men mycket mycket fint gjord med music, bakrund, karaktärer och allt! Den är otroligt vacker!

Ett måste för er som gillar Disney Klassiker!







Min favorit karaktär får avsluta detta inlägg. Eldflugan Ray. Raymond.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

då kanske man ska ta och se den ;) och hurru vårat maraton tar sin tid du ;) och vi måste juse pinoccio :P

2010-09-18 @ 12:57:54
Postat av: Kaka - EN AV KENTSYSTRAR

Disney föralltid! :D



Jag antar att du gillar twilight föressten? :)

2010-09-19 @ 13:44:50
URL: http://kentsystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0