Inspiration: Daywithjen.blogg.se

Hejsan!

Den super coola bloggaren Jennilie - www.dayswithjen.blogg.se - har laggt upp bilder på läsares outfits. Hon la upp min för någon dag sen och då vill jag göra det samma för henne.

Här kommer en av hennes sjukt snygga outfits




"Skor - Köpta i Schweiz (145 kr)
Byxor - Gina Tricot (tror jag fick dem för 50 spänn)
Skjorta - Second hand (5 kr)
Sjal i håret - Second hand (65 kr)
Ringar från blandade ställen
BH - Lindex (25 kr!)"

Denna fina tjej har jämt sjukt snygga outfits och ger mej mycket inspiration. Ni kan läsa hennes alltid lika spännande blogg och följa  hennes outfits på hennes blogg. som är denna : www.dayswithjen.blogg.se


Jag älskar denna tuffa outfit. Jag har sett många som inte passar i trenden med att ha genomskinliga kläder, utan att det bara ser slampigt ut. Men Jennilie passar sjukt bra i det. Ser inte ett dugg konstigt ut, utan det ser bara jätte snyggt ut. och att matcha den annars svarta outfiten med ett par sjukt snygga vita skor är jätte snyggt!

Love it!


Kommentarer
Postat av: Oliviaa

Svar: Hej Älsk! Bra fortsätt så;)<3 Men du, ska vi ta och fota nått till helgen som kommer eller har du nått annat du ska göra?:)

2010-09-04 @ 11:16:15
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Ah vad kul, tack =)

2010-09-04 @ 15:28:25
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0