Why?

Hejsan!

Fy fan, säger jag bara. Jag hatar magsjuka. Jag som skulle se premiären av The last airbender med mina kompisar igår. Men nej, jävla skit magsjuka man ska få istället. Det är därför min uppdatering inte är så bra nu. Väldigt ledsen. Varför skulle jag bli sjuk nu? Blir så less.

Natt när låg jag och tänkte på det här om att man har många önskanigar, man när man är sjuk har vi alla den samma. Att bli frisk. Det är välditg sant. Även fast jag bara har en fjantig sjukdom som magsjuka är det ända man vill är att bli frisk. Haha.

Iallafall, jag och mina vänner bestämmde oss för att gå och se The last airbender nästa helg. Jag längtar. 3D, Jackson Rathbone, bio. Detta kommer bli super. Är det någon som sett den? I så fall, vad tyckte ni?




Vad tror ni? Är den bra?
Jag vet ej, har hört mycket bra och dåligt. Får se nästa helg.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja men vad bra att man kollade på din blogg theres, för du hade ju sagt att kanske då ikväll, för inte fan hade jag hört om nån jävla nästa helg? och inte viste jag om nån magsjuka? och man kan heller inte nå dig. tack för informationen! Krya på dig nu! bli frisk, förstår om du inte kan meddela om du är sjuk men fan hade iaf velat veta av nogon av er några timmar innan? och här sätter man sig 45 min innan man ska åka och som tur var så kollar man på din sida

2010-10-16 @ 18:58:10
Postat av: Frida

hejsan, jag vet att det här absolut inte har nått med ditt inlägg att göra men jag måste verkligen bara säga att din header är superdupermegasnygg :P och hoppas du mår bättre snart :)

2010-10-17 @ 15:06:11
URL: http://lillajag12.blogg.se/
Postat av: Theres

Hanna: Vi har pratat om det där. Och självklart du inte vet att jag hade magsjuka. Det var ju inte dirket så att du frågade någon gång efter jag åkt hem. Men vi glömmer det där. Moving foreward.



Frida: Tackar, det gör mej glad! haha, gjorde via paint ;):D och tack ingen på bättring vägen nu. :)

2010-10-17 @ 17:17:59
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Ja jag har ju sett lite bilder på din blogg :) Håller med, alla borde testa en ny frisyr nån gång! Tack! :)

2010-10-18 @ 09:56:27
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv: Hej vännen :) Tackar, ja bilderna blev bra:) Och ja jag har färgat håret:D Från och med nu är jag mörkbrun/rödnågonting hårig:D Hahah det där ryktet spred sig riktigt snabbt utan att jag sa någonting:P Vem kan det vara, hanna kanske? ;)

2010-10-18 @ 14:04:18
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sv: tack älskling:)<3

2010-10-18 @ 21:08:44
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0