LMAO - Laugh my ass of!

Hejsan!

Jag vet att alla inte är en Youtube nörd men det är så inihevlte kul att läsa kommentarerna. Hahah, undra hur många gånger jag börjat döskratt av en kommentar. To many. Haha, tänkte visa några av dom.


Nr. 1: Jag antar att dom flesta vet vem den lilla söta 13 åriga Greyson Chance är? Han som fick typ rekord mycket visnigar över en natt. Iallafall satt och lyssna och läste igenom kommentarerna när jag hittade denna:

"it still needs a lot a work" ARE YOU CRAZY?! IT'S PERFECT! 100% to DIE for!

********

Nr. 2: Satt och lyssnade på min söta och älskade Johan Palm när denna kommentar kom fram.

hur vet du att han är bög? har du varit med honom? o:

********

Nr. 3: Denna tittade fram när jag lyssnade på bästa Jay Smith. En kille som tydligen gillar Jay mycket. Det var något i denna stil:

Jag tror jag dör! Mitt hjärta är helat! Det är fan så jag skulle kunna bli bög!


Hahah, älskar dom alla! Sorry för tråkigt inlägg. Kommer ett bättre snart. Typ imorgon eller senare idag. Får se.

Sov Gott!


Kommentarer
Postat av: Hannipie!

hahaha ägigt! ;D men jag älskar Palmens mest! :D och älskar Palmen mest också! :D eller jays kommentar.. hmmm...

2010-10-24 @ 18:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0