Rudolph the red-nose reindeer, had a very shinny nose...

Hejsan!

if you ever saw it, you would even say i glows

Julmusiken spelas på fullvolym i högtalarna och jag är på toppen humör! Questionmarket är fortfarande kvar. Jag vet varken vad jag tycker, tänker eller känner längre. Men glad är jag ändå!

Det är 1 december imorgon och julafton närmar sig med jätte steg. Julklappsfrågorna yrar lika villt i huvudet som snön utomhus. För att underlätta för min släkt, har jag gjort den simplaste önskelistan som finns via paint. Dock är det noga utskrivet var den finns och hur mycket den kostar.




Update: Big big mistake! Det ska ju självklart vara Merry Christmas. Sorry. My bad.


Kommentarer
Postat av: Hana

Haha, snygg önskelista ;) Marry Christmas!

2010-12-02 @ 20:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0