Questionmark

Hejsan!

Questionmark. Det är det perfekta ordet för att beskriva mej nu för tiden. Jag är ett stort frågetecken. Jag vet ingeting nu för tiden. Känner mej förvirrad och allt är bak-ochfram, hit och dit, upp och ner. Jag vet inte vad jag ska välja för gymnasium och jag har inte koll på nått. Men jag är super glad iallafall. Jag känner att jag bryr mej inte. Det är en härlig känsla. Jag tar vara på tiden nu innan jul och tar dagen som den kommer.






Syskon kärlek

Dessa bilder är saker jag mår bra av just nu. Ni förstår säkert inte hur det går ihop. Men som sagt allt är ett Questionmark nu för tiden!


Kommentarer
Postat av: Hannipie

det kommer gå superbra theres engbörg! :D u rule, and jay rule! han gick vidare! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D love you

2010-11-26 @ 23:14:07
Postat av: Kim

Tack så väldigt mycke theres engberg!!! kunde du inte tagit en lite finare bild, ser du vilken grimasch jag gör eller;P:) jag ser hemsk ut:O:O:D

2010-11-27 @ 10:15:01
Postat av: Theres

Hanna: Me and Jay y'know! ;):D



Kim: yeah, Kimpo Kollberg du är överdrivet söt på den bilden! Jag tog den för att vi alla ser monga ut ;);):D

2010-11-27 @ 12:35:23
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; miss him!

2010-11-27 @ 17:20:09
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0