Fallen Feathers

Hejsan!

Fjädrar är ju dåligt populärt just nu, det är också galet snyggt! För att få inspiration till "avslutningsmiddags menyn", haha en skol uppgift, använde jag mej av min bästa vän Google.se och tog och sökte på feathers.








Då kom dessa bilder upp och jag kände: Wow! That's beautiful. Speciellt den första. Så grymma, så inspirerande. Haha, skummt inlägg, men jag kände att jag ville visa dessa bilder. Dom är så Wow!

Sen måste jag bara säga att Jay Smith är ju äckligt jävla bra! Kan inte sluta lyssna på när han sjunger Like a prayer. Så vackert. Vilken röst. Rysningar.


Kommentarer
Postat av: Hanni

Man vill bara gråta, det är såå underbart! :D Jay!!

2010-11-23 @ 18:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0