Photos with Hanni and Linn.

Hello! 
 
Idag åkte jag och Kim omkring  på lilla Alnö i timmar på hennes nya moppe. Hade skit kul. Tusen tack Kim! Det är en jäkligt härlig känsla att åka, det känns så sommar. Härligt. Fast det är lite kul, man åker ju så sakta så man gänner sig som en snigel när bilar åker förbi. Hihi,

Men nu tänkte jag visa några bilder som jag Linn och Hanna tog för ett tag sen, enjoy:




Me and Hannii


Hani and Linn




I love this one! <3


Jag känner att jag inte har så mycket inspiration till bloggandet just nu, någon som har något förslag på vad ni tycker jag ska blogga om? Säg det gärna. Thanks.

ByeBye!


Kommentarer
Postat av: Hani ;D

Ja störtsköna bilder ! :D<3

vi måste göra om de igen ;) de e coolt att ha en frisyr ibland ;) haha, de e inte ofta man har en sån frisyr ;) glöm inte de vi bestämde då då?! :D:D:D:D:D:D<333333333333

2010-05-22 @ 10:41:55
Postat av: Hani igen

Skriv om vår älskade Johan Palm!! :D han är väldigt intressant:D<3

2010-05-22 @ 10:42:54
Postat av: Theres

Hanni: Just det :) hade nästan glömt :P vi måste gära det :P <3 JOhan Palm! <3<3

2010-05-22 @ 12:34:58
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Tack, och ja att det var. Jag gillar budgetshopping ;)

2010-05-22 @ 18:00:58
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Julia

riktiga sommarbilder eller vad man ska kalla det?



hehe, det ser ut som du har fått tag i en kamm, lite hårspray och hannas hår.. jag antar att det är du som står för frisyren! ;D

2010-05-22 @ 23:40:29
Postat av: Jennilie

Sv: okej!! =)

2010-05-23 @ 22:49:07
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0