Harpers Island

Hejsan!

Har någon sett Harpers Island? Jag har sett serien för andra gången nu, och ja, jag är helt kär. Den är så otroligt spännande, chockerande, smart och helt enklet enastående. Den är inte vidare läskig men sjukt spännande. Den här serien har satt sig djupt i mitt hjärta. Det är en thriller/rysare. Morden är ganska fult gjorda, men handligen är bäst. Skådispelet tycker jag är bra, vissa är riktigt lysande. Tex. Cassandra Sawtell som spelar den mystiska ungen Madison, otroligt duktig!

Serien är underbar. Det är så mycket kärlek i den. Så söta par. Chloe och Cal är helt otroligt söta tillsammans. Även Abby och Jimmy ligger höst på min lista över söta filmpar. Det är även snygga killar med. C.J Thomason som spelar rollen som Jimmy, the old flame, är super snygg! Man dreglar. 

Handling: Henry och Trish ska gifta sig på deras hemö Harper's Island. Dom bjuder med sig släkten och dom närmaste kompisarna. Men det blir inte mycket till firande, flera mord inträffar. Likasom dom som redan finns i ön historia. Hur många kommer att klara sig?

Jag säger bara: Tur för dom som inte sett den, dom har hela framför sig! ;)



Elaine Cassidy (Abby) och C.J Thomason (Jimmy)


Mina sista ord är SE DEN!


Kommentarer
Postat av: Hannipie

Haha ja kanske man ska gö de ? ;)<3

2010-05-04 @ 16:16:38
Postat av: Sara

Hej! Jag såg att du kommenterat Kenzas inlägg om hennes vita spetsklänning:

http://kenzas.se/2010/02/25/den-perfekta-spetsklanningen/



Nu säljer jag en likadan spetsklänning, helt ny med tags kvar. Nu har du chansen att äga denna fantastiska klänning.



För att komma till klänningen:

http://www.tradera.com/Spetsklanning-fran-asos-John-Zack-Helt-ny-student-vit--auktion_301742_112220779

2010-05-04 @ 18:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0