Wille Wonka.

Hejsan!

Äntligen är jag i fjällen och ska stanna här ett tag. Så skönt, dom senaste gångerna har jag bara varit här i någon dag. Nu ska vi stanna hela påsk. Woho. Men nu har jag en riktigt god nyhet att berätta! Här kommer det:



Bilden är tagen av Sandra.


Sandra har köpt en hund! En lite dansk/svensk gårdshund och papillion. So cute and sweet and lovely. Han heter Wille, men som Sandra kallar han Wille Wonka. Jadu vad ska man säga mer än att vi alla är överlycklig över underbara lilla wonka. och nu har äntligen arrak en liten skit att leka med. Jag älskar hundar! <3

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Wille gillar verkligen dig!

2010-04-01 @ 08:22:36
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Kim

Så söt han är..

2010-04-01 @ 20:46:15
Postat av: Evelyn

Halluuuuuu! Du har en award att hämta hos mig! ;)

2010-04-02 @ 08:05:49
URL: http://gukoret.blogg.se/
Postat av: Hannipanni

Aaaaaaah! han var ju söt som socker!! ååh sooo sweet! roligt värre! :D<33

2010-04-03 @ 20:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0