Salem Al Fakir!

Hejsan!

Nu den sista tiden har jag lyssnat mycket på Salem Al Fakir. Jag tycker att han är en fantastisk sång skrivare och är otroligt duktig på många instrument! Jag ska köpa hans senate skiva nu, Ignore This. Jag tycker att han är jätte duktig för han skriver låtarna själv och spelar nästan alla instrument själv. Så lyssna gärna på låtarna jag kommer lägga upp. jag är lite småå förälskad i han. Och nu tänkte jag visa några av hans bästa låtar enligt mej. Dom är i ordning hur jag tycker att dom kommer, första är bäst. Enjoy!


Brokelyn Sun:



Astronaut:




Goog Song:




Roxy:





Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaaaa! hans låtar är jättebra och han ÄGER! We Love Salem Al Fakir! ;D<33

2010-03-19 @ 19:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0