Happy Birthday!

Hejsan!

Nu har jag varit i fjällen i, ja jag vet inte vad jag ska säga. Jag var där i mindre än 24 timmar. Men vi åkte upp på fredag kväll och åkte hem på lördag kväll. Pappa köpte en ny skoter så på lördag på dagen provkörde vi den. Dagen var kul förutom att jag satt i pulkan och höll på att bryta ryggen och naken i varje gupp, och det var många sånna. 

--------------------------

Idag är ingen vanlig dag, idag är det min mor födelsedag! Ett stort GRATTIS till dej min söta mamma! Mamma bara så att du vet, Jag älskar dej! <3

Ett fyrfaldigt leve för henne, hon leve hipp hipp hurra hurra HURRA!



Underbara mami and papi!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis Grattis ! ;D

2010-03-21 @ 17:13:38
Postat av: Sussi

Ett stort tack, för en toppen födelsedag!

Kram

2010-03-22 @ 22:18:07
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0