the Twilight saga Eclipse - Premiärdagen!

Hallo!

It's time to chose, fire or ice, liftetime or forever?

Jag är totalt förälskad och över lycklig just nu! Jag såg ju Eclipse inatt och den är obeskrivigt jävla bra!! Älskar älskar älskar! Jag ska den den ikväll och kan inte vänta. Jag fick lite andningsproblem igår när vi skulle se den, var pirrig och sprallig och kunde inte sitta still. Den känslan när det är så är helt fucking jäkla amazing. Jag har aldrig känt en så känsla på bio förut. Det är något obeskrivligt. och jag är tusen gånger värre idag,, nu vänta inför att få se den igen!  Shit, en filmrecension om den kommer imorgon!

J A G   S K A   S E   D E N   I D A G   I G E N ! ! !  

L Ä N G T A R!

Bilder från den kändis packade premiären. 


Kristen Stewart as Bella Swan








Robert Pattison as Edward Cullen






Ashely Greene as Alice Cullen




Kellan Lutz and Ashely Greene



Kellan Lutz as Emmet Cullen





Nikki Reed as Rosalie Hale


Nikki Reed as Rosalie Hale and Elizabeth Reaser as Esme Cullen


Jackson Rathbone as Jasper Hale



Dakota Fanning as Jane


Bryce Dallas Howard as Victoria


Anna Kendrick as Jessica Stanley


Christian Serratos as Angela Webber


Michael Welch as Mike Newton


Justin Chon as Eric Yorkie


Taylor Lautner as Jacob Black


Robert Pattinson, Kristen Stewart, Taylor Lautner


L O V E   I S   I N   T H E   A I R !










Sötaste paret någonsin! <3


Kommentarer
Postat av: Michelle

Vad tyckte du om filmen?! :)

2010-06-30 @ 20:29:03
URL: http://MichelleGardin.devote.se
Postat av: Hannipie!

Så jävulsk härlig kväll! vi satsar på att se den på onsdag igen då ;D<3 . längtar såååå mycket efter att se den igen! :D det var så annorlunda när man visste vad de sa ! ;)<333333333. Och de är så söta tsm! ;D<3

2010-07-01 @ 10:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0