the Twilight saga Eclipse - Twilight Movie Night

Hello!

Idag är dagen vi alla väntat på, idag är dag som jag väntat på i flera månader, idag är dagen då jag ska se Eclipse! Ahh, även fast den kommer att visas efter tolv, så tekniskt sett är det imorgon, på världspremiär dagen jag kommer att se den.. Men idag är dagen då the Twilight Movie Night håller hus. Idag kommer jag att på bio se the Twilight saga filmerna efter varandra. Mina underbara kompisar Hanna och Sonja ska med mej på denna fantastiska upplevelse. Are you ready girls? I am!

Det här kommer att  äga fett! Har längtat så sjukt till denna dag! Och helt ärligt jag har aldrig varit så här, hoppfull, längtansfull och förväntansfull förut till en film. Jag har aldrig varit så uppdaterad och hållit sån kolla på allt till en film förut. Allt är förberett, klännigen är målad, naglarna har sin rätta färg, stämmnigen är på topp och jag är peppad som aldrig.

Let's go girls!





Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad härligt det är när man har väntat på en film så länge. Jag hoppas att du tycker den är bra och har en trevlig kväll/natt :)

2010-06-30 @ 08:05:17
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Hannna

härligt härligt och idag blir det igen! Härlig kväll tjejer! :D<333333

2010-06-30 @ 12:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0