Musik löser alla problem!

Hello!

Ni får ursäkta mej, det här inlägget kommer att bli super tråkigt. Men jag är så jäkla trött. Badat hela dagen på det nya äventyrsbadet, Himmla badet, här i Sundsvall. Men måste säga att jag är lite besviken på badet, det har kostat så mycket pengar och det är bara en nja-upplevelse att bada där! Kanorna är okej, det är litet, dock är det väldigt fräscht.

Min vecka har varit helt fullproppad, med grejjer och jag känner att hela min sommar kommar att bli fullproppad! Stressigt stressigt. Men jag känner dock att det här kommer att bli en sommar att minnas! Det är dock inte bra när man är jätte stressad i början av sommarlovet. Sommarlovet är tillför att slappna av. Men nu ska jag gå ut till mej och sova några långa och härliga timmar, innan jag ska upp imorgon bitti och springa med Hanna.

Music får jämt mej att tänka på andra saker, när jag är till exempel stressad eller arg, ledsen eller besviken. Och nu mitt i all stress sitter jag och lyssnar på music och allt känns så mycket bättre. Jag är lung och bara glad. 

Dom här två artisterna spelas i mina högtalare just nu. Gatufesten, here I come!






Hur har allas sommar varit so far?


Hejdå! 


Kommentarer
Postat av: Hanna som har sommarlov! ;D<3

A! De är as jobbigt att vara stressad på sommarlovet! men när jag är stressad ringer jag mormor :D:D Hihi!

The ark ;) aa utan musik skulle världen vara tråkig! :D<3, jävligt tråkig! :D<3

2010-06-17 @ 22:27:14
Postat av: Theres

Hanna: Haha, du och din söta mormor! ;)<33

THE ARK KOMMER ATT ÄGA SÖNDER! :D

2010-06-22 @ 23:05:16
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0