Gatufesten 2010 - Timo Räisänen!

Hejsan!

Jag är överlycklig idag, för igår hade jag en av dom bästa kvällarna i mitt liv. Säger bara TIMO RÄISÄNEN är så jävla bäst! Hans uppträdande igår på gatufesten var enormt bra! Det var bara bra saker med det.

* Jag stog längst fram i mitten
*Han sjung mina favorit låtar
*Vi fick träffa han efteråt
* Jag köpte än timo-tröja
* Jag fick en autograf.
* Jag fick en kram.
* Jag fick en bild med han.
* Jag fick massa bra bilder och videos.
* ALLT VAR SÅ JÄVLA BRA!

Känslan som vi hade, vi som var där igår, är obeskrivlig. Lycka till max! Helt underbart!

Om man ska beskriva mej efter mötet kan man använda sig av dom här orden: Skrikande, hoppande, okontaktbar, hes, överlycklig, skrattande.

(Bilderna jag tog kommer senare när jag kommit hem och kan ladda in dom på min dator)



Jag älskar Timo Räisänen!


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Vad härligt att läsa ditt super lyckliga inlägg, hoppas denna kväll blir lika toppen.

Saknar dig. /Mamma

2010-07-09 @ 14:59:41
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Hannipie

Ja, the night was so great! :D<3 och nästa dag lika så! :D<333

2010-07-10 @ 18:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0