the Twillight saga Eclipse - Dagbok från premiärerna!

Hejsan!

Nu på sista tiden har det blivit väldigt mycket skrivet om Twilight och Eclipse, man jag har längat så länge och filmen var så bra så nu får ni stå ut, kommer om annat snart. Lovar.

Måste passa på att tacka Hanna och Sonja för denna fantastiska kväll vi hade under the Twilight Movie Night. Helt underbar! Kommer jag aldrig att glömma, önskar att vi kunde gör om det igen.

Och till Kim och Hanna som gick med dagen efter på den enskilda premiären! Sjukt roligt som vanligt! Ni är dom roligaste som finns, bio med er är helt awsome!

Nu kommer det en sjuk lång rada blider från dom två premiärerna, vi gjorde som en "dagbok" under hela dagen så det blev en massa bilder! Hoppas att någon orkar kolla! =D

Twilight Movie Night

Hanna and Sonja, världen vore tråkig utan er!


Mi and Hanni!


En söt liten Hanna!




Vi är alla Team Edward!






Yeah, that's me


Jag hade på mej min Team Edward- klänning


och mina Twilight-skor!


Sonjas outfit denna speciella dag!


jag och Sonja fajantar omkring!


Me and HanniPie!


Utan för bion satt Hanna,


jag och


Sonja och längtde tills första filmen skulle börja!


I bio salongen!




Första filmen var nu sedd och nu väntade vi på New Moon!


Andra filmen sedd, och bio galna jag stog utanför bion och väntade på ECLIPSE!








best friends forever! ;)












Vi fotade väldigt länge vid denna pappersskylt! :P


En cool bild på en underbar Hanna!




Efter att vi sett ECLIPSE!


Vår älskade bio!




Sonja gillar att var lite ivägen ;)


30 juni - Premiären


Me and Hanni, fixade och klara till premiären!




Team Edward-klännigen fick vara med en dag till!


Haha, jag!


Hanna!




Nu hade vi hämtat upp Kim! =D






Hanna och Jag


Mi and Kim!


Haha, sötaste Kim!








Min nya favoritbild! Hah!


Kommentarer
Postat av: Hanna

hhaha! Älskar dagarna och älskar bilderna! :D<33Underbara bilder! :D<333

2010-07-04 @ 11:39:01
Postat av: Anonym

Haha det var så kul och filmen var så underbart bra:D Sista bilden är rolig man kan nog inte gissa vad vi gör eller vad vi ska föreställa på den:P

:D:D:D:D:D:D:D:D:D<3<3<3<3<3<3<3<3<3<:D:D:D:D:D:D:D

2010-07-06 @ 10:58:23
Postat av: Theres

Hanna: älskar allt! <3



Kim: Kim är det du? har du börjat gör a smileisar? :O ojoj, ÄNTLIGEN! jag är i chock! haha!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3:D:D:D:D:D

2010-07-09 @ 11:54:15
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0