Pictures: My birthday 2010!

Tjabba!

För två dagar sen hade jag en alldeles underbar dag. Min födelsedag. Mycket fina grejer och en utsökt tårta som jag och min mamma gjort. Mysigt, härligt och fantastiskt. Tack alla som var här, och ett tack till alla som grattade mej. Tusen tack till er alla!

Här kommer några bilder bilder från my birthday. Enjoy:




Haha!


Tycker att den här bilden är cool!


Me and HanniPie


Jag är en stolt faster till denna lilla ängel! <3


Mi and my mama!






My brother and his girlfriend, Lillys föräldrar!


Sötnosen Alma


Min outfit

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja en så trevlig dag vi hade! Synd bara på det tråkiga vädret...

Puss & kram

2010-07-28 @ 07:35:32
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Hannipie

Fan vad läskig kniven var i gurkbilden! nästan osynlig:O, :D:D:D:D:D:D:D:D Toppen att dig dag blev toppen! :D<3

2010-07-28 @ 10:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0