Gatufesten 2010 - Har börjat!

Hejsan!

Idag har jag varit på Gatufesten med min underbara komipsar. Första dagen 2010, äntligen har den börjat. Längtat hela vintern. Idag såg jag en liten stund på otroligt snygga Brolle! Sen  gick vi mest runt och pratade. Men imorgon blir det fantastiksa Timo Räisänen! Längatar så jäkla mycket. Ska sjunga, hoppa, skrika och klappa! Jag är peppad till tusen! På fredag är gatufestens höjdpunkt, THE ARK! Har inte riktigt fattat att jag ska se dom än, men det kommer och då kommer jag inte kunna sitta still. Fy fan vad kul det här kommer att bli.

Sundsvalls gatufesten har äntligen börjat!

Det kommer inte att bli så mycket bloggande nu ett tag mamma tog med internetet på semester, så jag bloggar hos kompisar plus att det är gatufesten. Så att alla vet.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hanna

härligt härligt med gatufesten! :D<33

2010-07-08 @ 11:32:30
Postat av: Gardenhouse

Skyll på mamma du...

Ha det så kul!

2010-07-08 @ 23:14:38
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Ebba

sv; Jag tycker att headerbilden är riktigt tuff. Jag hoppas att du inte tog ila upp med det där om Apolivatjejen. :)

2010-07-09 @ 11:03:34
URL: http://ebbadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0