Gatufesten 2010 - Bilder!

Hejsan!

Som jag sagt tusen gånger nu, hade jag en underbar helg förra veckan på gatufesten. Och nu kommer äntligen alla bilder! Åter igen, som med Eclipse premiären, blir det sjukt mycket bilder på samma gång ;)

Onsdag:



Me and beautiful Linn!


Linn, Olivia, jag och Ewa!


As snygga Brolle uppträde och ägde som vanligt! :P


Skratt duon Sonja och Kajsa!

Torsdag:

My lovely but crazy sister fjantar till det som vanligt! :P


haha, that's me!


Me and my HanniPie!


Haha, ja det där var min outfit på torsdagen


Hanni!


Hahah! as äcklig bild på mej, ser ut som the Grudge!






Hanna, I love You in that picture!










Sonja och Hanna!


Jag och Hanna brukar ha en förmåga att hamna efter.. :P






Årets gatufesten bild!






Sötaste bilden någonsin på förkylda Sonja!


Jag och Ewa står i spänd förväntan och väntar på TIMO!


Den där längtan saknar jag lite!


Me and hanni!


Timo välkommnar oss med öppna armar!


En av dom underbaraste kvällarna i mitt liv!


Timo hade dom snyggaste byxor jag någosin skådat på en kille!


Timo Timo Timo!


Jag älskar dej Timo!






Hur underbart snäll och söt får man vara?!


Några tjejer som ville vara med på bild :P


Hum, he looks a bit mad. jaja, Me and Timo! <3


Hanni and Timo! <3


Sonja och Timo! <3


Julia och Timo! <3


Autogarfen!


När vi kom hem den kvällen var jag galen och totalt överlycklig, och här med Timo tröjan på! ;)

Fredag:

Min outfit på fredagen!


Me and hanni skojjar omkring


















Andreas Johnsson uppträdde


Oo, a butt!


Systrana Crazy!


Haha! That's HanniPie!


and that's me!


Mormor!


Ivar!


Jag och Hanna i spänd förväntan på att se mitt svenska favorit band,


THE ARK!


and Ola Salo the Man!


Har fortfarande inte fattat att jag varit typ en meter i från han!


Galmrock har aldrig varit bättre!


OLA SALO! <3




Ingen kommer någonsin att kunna slå The Arks show på scenen!


So hot!




haha, jag hade blåmärken på knäna av allt hoppande längst fram på The Ark.


Haha, det där tog lite tid så nu hoppas jag att det var lite kul iallfall att kolla genom alla. Tänkte lägga upp några videos men ljudet var så jäkla dåligt!

Vilka flashbacks man får av att kolla igenom alla bilder. Längtar något grymt till nästa år!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hanna

very good Theres Engberg! Many pictures! Det är bra och det var jäätttekul på dom där dagarna!:D<3. ja... jag ska försöka vara seriös på mer än lite kort nästa gång vi tar kort... men det är svårt :P:P TIMO TIMO TIMO! THE ARK!:D

2010-07-15 @ 09:36:41
Postat av: Gardenhouse

Detta måste vara blogg världens längsta inlägg...

Kul var det iaf att läsa och se vad ni hade för er!

Toppen bilder från tillställningen.

2010-07-15 @ 12:29:58
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Ojojoj, långt inälgg, haha :D

Sv: Sorry för väldigt sent svar.. Tack så mycket! Oh ja, drömmar kan vara helt underbara ibland, ibland vill man inte alls vakna :D

2010-07-22 @ 17:52:31
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0