24 juli 2010

Hejsan!

Nu är jag hemma igen efter att flyttat ur min fjällstuga i Tännäs. Det gick väl bra. Väldigt jobbigt men det visst jag att det skulle bli. Jag kommer att lägga upp bilder från mitt sista besök i Tännäs. Men dom kommer senare.

Nu ska jag städa och baka tårta och allt tills morgondagen då det är min födelsedag. Jippie!



Avril Lavigne - Innocence

Den här låten lyssnade vi på väldigt mycke nu i veckan medans vi plockade ur Tännäs. Och nu har den fasnat totalt på min hjärna. Väldigt bra tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Haaaaaanaaa

Din födelsedaaag! Grattttis i föööörskot

2010-07-24 @ 21:09:56
Postat av: Haaaaaanaaa

Din födelsedaaag! Grattttis i föööörskot

2010-07-24 @ 21:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0