Avatar

Hejsan!

Jag såg alldeles nyss att jag ska göra inlägg nr. 100 nu, shit, det känns inte som att jag har bloggat så länge..

Igår skulle jag, Hanna, Kim och Kajsa gå på bio och se Luftslottet som Sprängdes, men vilken jäkla tur att det inte gick att reservera. För annars skulle vi aldrig ha sett Avatar. Jag har alltid trott att den ska vara jätte dålig, för jag hatar utomjordings filmer och den värkare såå lång tråkig, men herregud vilka felaktiga förutfattade meningar man kan ha! Det var den bästa film jag sett på så länge. Den var allt annat än lång tråkig, den var så spännande ett tag så jag fick ju nästan panik! Det var allt i en och samma film, Romantik, Spänning, Sci-Fi, Action, Äventyr, Drama. Allt i en fantastiks blandnig! Animeringen var fantastiks, jag som tyckte vargarna i New Moon var snyggt gjorda, haha, dom ser ju ut som skit jämfört med det här. Den var helt fantastisk! Men jag måste skynda mej nu, ska med Sandra till Evelyn och spela spel. Men kort fattat det var det BÄSTA utomjordingsfilm jag sett, den var otroligt väl gjord, men det var ju trots allt världens dyraste film och den tog typ 10 år att göra. Men herregud, Jag säger bara: Se den! Annars missar ni något fantastisk! Den får 10/10 av mej.




Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Kiim

Så otroligt jävla bra:D:D De där va en sån film som man måste se på bio, den skulle inte ha varit likabra om man såg den hemma. Jag måste säga att jag tycker att alla ska se den:D:D <33

2010-01-16 @ 17:56:41
Postat av: Hanna

Grattis till nr 100 nu då ;). ja den ägde! jag längtar efter att se den igen!!. japp man ska se den på bio! :D<33333

2010-01-16 @ 21:47:27
Postat av: Sussi

Kanske skulle se den jag med?

Bloggen min fyllde ett år i torsdags, glömde det...

Hur gammal är din?

2010-01-17 @ 10:55:23
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Theres

Kim: Alla ska se den!! Alla måste se den! :D <33



Hanna: Tackar, BION ÄGDE FETT! :D <33



Mammsen: Du MÅSTE se den!

Grattis på ettårsjubeleumet! :D Min är åtta månader gammal ;)

2010-01-17 @ 19:22:29
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0