A Part of Me ♥

Hejsan!

Nu kommer Twilight Freaket jag skriva om Twlilght igen. Men jag kan inte hjälpa det Twilight är kärlek för mej. Och igår hittade jag världens vackraste och mysigaste video på YouTube. Jag blir tårögd när jag hör den och med dom där meningarna, det blir så känsla. Jag är förälskad. Låten är så vacker så att det gör ont i hjärtat! Låten heter River flows in you den är underbra. Det är ingen som sjunger utan det är bara ett piano, men det behövs inte mer. Den är helt obeskriviligt vad den är underbar. Alla låtar i the Twilight saga är fantastiska, men den här är det nått speciellt med den här. Videon är obeskrivlig och jag tycker att den ska ses av alla som sett Twilight or New Moon och gillar den.  Det måste låta som att jag är galen, men då får det göra det, för det är sant jag är galen. Men jag kan inte hjälpa det, Twilight är en del av mitt hjärta, en del av mej. ♥




( PS. det är faktiskt jag som har gjort bilden, helt by myshelf. Jag har bara andvänt mej av paint och lite lite photoshop. )


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Kiim

Jag är oxååå gaalen i twilight. och jag älskar den vidion jag grät:P hihi :D

bilden blev väldigt cool:D

2010-01-07 @ 21:57:43
Postat av: Hanna

HAHAHA, paint :D. din sida vettu ;). Mamma älskar den där låten :P hon vill ha den när ho har chiball!! HAHA :D<<33333

fin bilden var :)

2010-01-08 @ 10:23:41
Postat av: Theres

Kiimpan: We are sundsvalls TWILIGHT FREAKS! :D <3 and we love it!! <3 HIHI, thanks! :D



MY HANII: Yeah, paint y'know! Aw, the sonng is wonderful, I LOVE IT VERY MOUCH! <3333

2010-01-09 @ 19:57:07
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Riktigt snygg bild systra mi!

2010-01-11 @ 08:26:24
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Theres

Sandra: Oh, tanks systra mi!

2010-01-13 @ 21:29:16
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Theres

Sandra: Oh, tanks systra mi! :)

2010-01-13 @ 21:29:38
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0