Snow, snow and more snow.

Hejsan! 

Jag brukar inte skriva om vad jag gör på min vardag men jag måste skriva det här. Igår, 13 februari, hade jag än av dom bästa dagarna jag haft på jättelänge. Jag hade sjukt kul! jag åkte slalom med Hanna, Kim och Kajsai  Skönviken. Ja, herregud. Solen stog högt på en blå himmel och jag har aldrig ramlat så där mycket med ett par skidor. Visst vissa gånger var med vilje. Men kan det bli bättre? Jag och Kim åkte offpist och ramlade båda två med ansiktet först i snön. Vi låg och skrattade i minst tio minuter. Skidorna flög åt alla håll, Kim tappade mobilen och jag min stav, men som tur var hittade vi båda. Sen fortsatte vi åka och ramlade ännu mer. Vi blev helt enkelt galna. Brydde oss inte om att bromsa. Utan körde bara på bland träden. Haha, så jävla kul. Synd att Hanna och Kajsa inte såg det, synd att ingen mer än jag och Kim såg det. Ni skulle skratta ihjäl er!

Nu ska jag visa hur en av hannas vurpor såg ut. Haha, hon ställde säg på händerna med bena neråt sen ramlade hon är på rygg. Ni skulle ha sett det går inte att beskriva hur kul det så ut!

Tack så otroligt mycket girls för denna underbara dag. kommer aldrig att glömma.


Made by Me (on paint)


¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Men nu ska jag passa på att önska er alla en glad alla hjärtans dag! <3
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag fullkomligen älskar den bilden!

2010-02-15 @ 09:06:37
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Hani

Måste göra om det där :D:D:D:D

2010-02-15 @ 15:23:05
Postat av: kim

såå jvla kul:D

2010-02-16 @ 15:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0