Top Models

Hejsan!

Nu har många börjat klaga på mej att jag bloggar så sällan, så nu ska jag göra ett försök att blogga mer. Men jag lovar inget.

Jag som håller på mycket att ta kort med Sandra kollar ju såklart på alla dom här fjantiga "America's next top model" och och "Models on the runway" och allt vad det heter. Det är faktiskt roligt. Jag älskar att kolla på olika kända modeller och deras plåtningar. Det är kul att se hur perfekta dom ser ut. Visst, det är mycket redigeringar. Men det gäller även att se bra ut på kort, ha rätt känsla och det är inte alltid så lätt. Jag kan faktiskt säga något där för jag har viss erfarenhet. Man måste ha ögona och munnen visst mycket öppen för att inte se mobbad ut. Kolla mot ljuset. Vet ansiktets "rätta" vinklar. Det är mycket att tänka på. Så det är inte bara att redigera. Så jag är väldigt avundsjuk på dom modeller som ser perfekta ut.



Eva Pigford


Naima Mora


Kate Moss


Ashely Greene


Perfekt. Jag älskar alla dom där bilderna! Så vackra. Om jag ska försöka bli modell är det bara för mej att börja träna träna träna. Vi får se vad som händer i framtiden. Måste säga det än gång till, Jag älskar dom där bilderna. Det är mina favoriter. Vem vill inte se ut som dom?


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Kim

är den sista alice cullen ? kommer inte ihåg men hon hette väl ashely eller??

Jag tycker verkligen att du ska börja blogga mer:P(Y)

2010-02-19 @ 22:42:07
Postat av: Hani

Ja man måste ju vara ''perfekt''. jag älskar att kolla på såna program men tycker att det är så jävulskt fjantigt! Ja träna på bara ;). Ja hon på den sista bilden var finast :)<3

2010-02-20 @ 12:24:37
Postat av: Oliviaaa

Du kommer ju lätt bli modell gumman:)<33

2010-02-20 @ 12:55:11
Postat av: Theres

Kim: Japp, det är Alice Cullen ;) Jag ska försöka, men jag gör inga löften om det :P <3



Hani: Programen äger ;) Sista bilden är otrolig. <3



olivia: haha, nja, kanske kanske inte ;) <33

2010-02-20 @ 23:00:41
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0