En helt ny värld.

Hejsan!

Har ni tänkt på att Twilight har blivit som en hel värld? När man läser, iallafall jag, kommer man in i an annan värld. Man tror att dom existerar, Bella och Edward. Allt har blivit så stort. Men dom är bara två figurer i en bok. När man kommer in i den där världen med dom perfekt varelserna, hoppas man bara att man kan bli en del av den. Man hoppas att man ska hitta sin egen perfekta Edward Cullen. Men dom är fortfarande bara två påhittade personer. Den där nästan alltid perfekta världen finns inte. Edward Cullen och Bella Swan finns inte. Dom är bara två påhittade personer i en bok. Det är fasinerande hur böcker och flimer kan skapa en hel värld. En värld som har tagit hela vår värld med storm. Det går inte riktigt att förklara hur jag tänker. Men förstår ni lite vad jag menar? Alla vill ju ha sin egen perfekta Edward Cullen, killen som gör allt för att man ska vara säker. Hans perfekta utseende och hans romantik. Man vill ju ha en kille som älskar en så mycket. Man betyder verkligen allt för den. Han gör allt för att man ska vara lycklig. Han är helt perfekt. Alla tjejers dröm. Men det finns ju ingen som är så perfekt, allt är påhittat. Jag tycker att det är skrämmande och coolt på samma gång. Allt har blivit så stort. Det är fasinerande. Jag kan säga själv att jag tror helt och hållet på Edward och Bella världen, jag älskar den och är helt fast i den. Jag blir helt inne i den världen när jag läser böckerna eller kolla på filmerna.  Man vill ju att det ska vara så. Man hoppas och vill att det ska finnas någon som Edward. Jag vet att det här gäller inte alla, många tycker allt bara är fjantigt. Alla tjejer drömmer inte om Edward. Men ni kan väl hålla med om att det har blivit som en helt egen värld. Även om man inte gillar Twilight måste man väl se det. Eller är det bara jag och Hanna som har upptäckt att det finns en Bella och Edward värld? ;)





Haha, det måste synas att jag är ett Twilight Freak ;) Ska försöka dra ner på Twilight inläggen :P


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med till 100 procent! :D<33. Man blir såååå inne i det, man tror verkligen att det är på riktigt, hon, författaren kriver så att det blir verkligt, Nice bild du tog ! :D<333333333

2010-02-28 @ 21:30:56
Postat av: Sussi

Så synd på Green Day, jag vet.

Kan man bli inbjuden till världen i inlägget?

Kram Mamma

2010-03-01 @ 14:57:36
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja ibland måste man till och med gå och hämta dig i Twilight-världen och säga hoho! Kom ut!

2010-03-02 @ 06:44:20
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Kim

jag håller med jag jag älskar värkligen allt som har med twilight att göra:D

2010-03-02 @ 19:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0