"It's just the beast under your bed, in your closet in your head!"

Hejsan!

Det är ju så sjukt mycket prat om Idol överallt. Jag som har varit ett Jay Smith-fan sedan början och älskar han, hans stil och hans älskade röst mer än något som någonsin varit med i Idol hoppas ju på att han vinner. Även fast jag är en 100% rock tjej och tycker Jay äger har det inte alltid varit en självklarhet.

I början sa jag att när Jay kommer till finalen kommer jag inte att rösta på han för jag vill inte att han ska vinna. Men jag trodde att det skulle stå mellan typ han och Linnéa. Nu står det mellan han och Minnah, då måste jag rösta. För jag skäms över Sverige om Minnah vinner. Om det står mellan Sveriges bästa rock sångare och en bra Idol sångare kan inte Idol sångaren vinna. Jag är inte orolig för Jays skull, jag vet att han kommer bli stor, spelar ingen roll om han kommer etta eller två. Jag skulle ju såklart bli lite arg om han inte vann, men mest skulle jag skämas.

Jag har läst många kommentare på youtube.com och andra ställen att många vill att han ska komma två för att då går det bättre. Jag har också alltid tänkt så, men har jag ändrat åsikt. För Jay är så pass originell och unik att jag vet att han kan bli hur stor som helst om han vill. Usa's kändisbloggare Perez Hilton har länkat till Jay Smiths framträdande Like a prayer. (artikel om det) Enligt aftonbladets läsar röster har Jay fått mer än 70 % av alla röster dom senate fredagarna. Jag tror och hoppas att Jay Smith vinner!

Ni ska inte tro att jag bara vill att han vinner för att Minnah inte ska göra det. Utan för att jag helhjärtat älskar allt med han. Han har gjort dom bästa framträdandena i Idol någosin. Jag var ett stort fett Johan Palm fan, är fortfarande, men Jay är sångmästigt bättre än alla. Sveiges bästa sångare!

Fan när Jay sjung Metallicas Enter Sandman måste dom andra Idolerna ha känts sig kanske överlägsna.


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Otippat inlägg, eller inte...

2010-12-07 @ 21:40:25
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godnatt sötnos! Sov gott =)

2010-12-07 @ 22:30:13
URL: http://alinah.se
Postat av: Christian

Hej Theres,



Jag heter Christian och jobbar på uppdrag av Disney XD. Jag skulle vilja komma i kontakt med dig för att diskutera ett samarbete jag tror du skulle vara intresserad av.



Hittade tyvärr ingen E-mail adress till dig så skicka mig gärna ett mail på [email protected] så kan vi fortsätta diskussionen där.



Vänligen,


Christian



Pronto för Disney XD

2010-12-08 @ 11:39:17
URL: http://youtube.com/disneyxdse
Postat av: Hanna

I agree with you completly!

2010-12-08 @ 16:14:24
Postat av: GUESS WHO?!

- han vinner finalen !

2010-12-09 @ 17:47:53
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0