Where are all the pieces?

Hejsan!

Jag läste nyss en rubrik på www.Stina-lee.se som löd: Livet är ett pussel. Det fick genast mina tankar att rulla igång. True. Livet består av många val. Vissa gör man rätt och vissa gör man fel. Men allt som behövs är dom rätta bitarna för att livet för att allt ska gå ihop. Genom hela livet väljer man olika bitar, till slut kan det bli en klar bild. Ibland kanske någon bit fattas men bilden är iallafall synlig. Jag kan säga att mitt liv just nu är bara ett på börjat förvirrat pussel. Några bitar har hittat rätt plats, vissa visar sig inte passa. En del försöker man ständigt trycka in på något ställe. 

Min fråga är: Blir pusslet någosin klart?

Visst stämmer det lite? Det finns många tankar kring det här. Livet är verkligen ett pussel. Genom livet söker vi efter dom rätta bitarna. Jag har märkt att jag tänker för mycket. Yeah, jag antar att ni inte bryr er. Men eftersom att det är min blogg med min tankar får ni stå ut. Hahah.


Dessa bilder vet jag är en  bit i mitt pussel som sitter på rätt plats.



Ph 1 by www.oliviaengstrand.blogg.se
Ph 2 by Linn Öhlén





Kommentarer
Postat av: Hanna

yes, that is very true...

2010-12-07 @ 15:53:27
Postat av: Jennilie

Sv: Tack så mycket! =)

2010-12-07 @ 17:23:51
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0