"Uh, who there, Who is it? Uh, stoppin' for a visit? 'Zat you, Santa Claus?"

Hejsan!

Känner att bloggen är lite lidande just nu, men det finns så mycket att göra nu innan jul. Det blir bättre snart. Jag skriver ju ofta ett grattis till en kompis eller en känd person jag gillar när dom fyllt år. Och denna vecka har både min älskade Alicia (15år) och the super cool twilightstar Jackson Rathbone (26 år) fyllt år!  Tjoho, grattis till dom.

Ett fyrfaldigt leve till Alicia och Jackson som fyllt år i veckan, hipp, hipp, hurra, hurra, hurra, HURRA!





Alicia Kvist vill helst inte vara med på bild, så jag följer hennes vilja och lägger int upp en på henne. Jag säger grattis i efterskott nu här på bloggen till dej :) Hoppas du hade det bra igår!
 

Grattis!


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

GOD JUL!

2010-12-24 @ 00:03:27
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0