Another turnig point; a fork stuck in the road.

Hejsan!

Idag är det dan före dan före dan före dan före doppar dagen, haha, eller något likandnde. Det är iallafall bara en vecka kvar till julafton. Om en vacka är det julafton, den är dock nästan över nu, en vecka. Det är så kort tid kvar. Och så mycket kvar att göra! Får ta och planera den sista veckan. Tiden går så snabbt.

Hoppas alla har det bra och jag får ursäkta mitt tråkiga och ointressanta bloggande just nu. Much to do!


Julen 09

Förra året vid den här tiden och efter jul nördade jag Green Day som fan. Green Day var mina tankar. Miss it. Shit, efter jul blir det mer Green Day. Jag har varit så upptagen med att lyssna på Jay att jag inte lyssnat så hysteriskt mycket på GD den senaste månaden. Men det tar jag igen. Ps. jag har på mej en egen gjord green day tröja på bilden, haha, som sagt Green Day var mina tankar ;)

See you!


Kommentarer
Postat av: Hanna

fattar inte att det är julafton snart :P

2010-12-19 @ 15:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0