Inspiration: Sex and the city!

Hejsan!

Jag har total knarkat Sex and the City dom senaste veckorna. Igår och idag såg jag säsong 3, efter detta inlägg ska jag börja se säsnong 4. Jag är helt kär. Har sett nästan alla avsnitt redan men i blandad ordning så det är kul att se dom i en följd. Serien är toppen på alla sett, den får dej att skratta, skämmas och om du börjat på en säsong slutar man inte fören den tar slut. Den är hysteriskt beroendeframkallande och spännadne, man känner hopp och besvikelse. Den är underbar, men det bästa är kläderna!

Dom älskade kläderna. Vissa är obeskrivligt fula och motbjudande, dom är överdrivna. Men det är charmen med dom. They are freaking awsome. Jag skulle inte gå klädd så själv, men dom påverkar mej iallafall. Dom får en att våga balanda mönster och färger. Men serien vore inget utan dom galna kläderna. Man tänker hela tiden: Vad ska dom ha på sig nu? Ofta blir efter frågan: Vad fan har dom på sig? Men på ett vrickat sätt passar ändå dpm kläderna Carrie, Sam, Miranda och Charlotte.





   

 







 







See you!


Kommentarer
Postat av: Hanna

I(L)sex and the city!! längtar tills jag får alla mina säsonger nu på julafton! :D:D:D:D:D:D:D:D

2010-12-19 @ 15:41:15
Postat av: Theres Engberg

Hanna: Ska du få alla sex säsongerna? plus mer? :O Oh my, Fan vad kul :D

2010-12-20 @ 07:29:45
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: hanni

JAG VET! :D

2010-12-20 @ 21:50:29
Postat av: Jennilie

Sv: Tack detsamma :) Hoppas du hade en trevlig jul!

2010-12-26 @ 23:52:08
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0