2010 - Året som innehöll allt.


Årets upptäckt:  The Baseballs
Årets hottie: Jackson Rathbone
Årets Sweetie: Salem al Fakir
Årets new star: Kyle Gallner
Årets låt: Jay Smith - Like a Prayer
Årets film: Inception
Årets upplevelse: The Baseballs konsert 
Årets bästa random kvällar:
Nightmare on Elm street premiär med Syster min
Due Date med Kimpo
Avslutningsdagen
"balen"
(PS. alla skumma kvällar med Hanna)
Årets skratt: Patriks stenkastning
Årets sorg: Att säga goodbye till Tännäs och mitt förra hus.
Årets besviklse: Att inte få se Green Day
Årets äckel: Tivoli-killen
Årets förändring: Mitt hår!
Årets kram: Timo kramen.

Som jag sa detta år har verkligen innehållit allt. Total lycka till ren och skär smärta. Massor av konserter, tjejkvällar, släktkvällar, random kvällar, kvällar fyllda med skratt andra med gråt. En blandning av allt. Men det har varit ett av dom bästa åren so far. Allt har varit extraordinary. Hoppas nu bara att nästa år blir så.















GOTT NYTT ÅR!!


Kommentarer
Postat av: hanna

haha! :D ägigt år! ;D

2011-01-01 @ 17:33:27
Postat av: Anna

Inget riktigt bra år utan lite smärta och tårar också!;P

Lät som ett väldigt bra år sammanfattat ivf, och det såg ut som att ni hade en rikigt bra jul också, mys :)

2011-01-03 @ 12:17:21
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0