Inspiration: The O.C

Hejsan!

Under detta sommarlov har jag kollat på vart ända avsnitt av The O.C. Började med första med the firsta season i början av sommar lovet, och såg klart sista avsnittet of the last season this night. Det är inte första gången jag ser alla season. Jag älskar den här serien. Romantisk, rolig, spännade, sorlig, inspirerande, snygg, underbar, kärlek, fantastisk. Allt vad en tonårs serie om kärlek, vändskap och familjensförlåtande behöver innehålla.

Jag kan säga att det har runnit många tårar ner för mina kinder under dessa underbara avsnitt. Glädje och ledsnatårar. Jag har fått många skrattfyllda stunder på grund av denna serie. Den har förfyllt mitt hjärta med kärlek, en gång till. Soundtracket är amazing i denna serie. Om det är något dom lyckats perfekt med är det musiken.

Skådisarna är genialiska. Seth and Summer är lätt mina favoriter i alla lägen. Båda är lysande till sina roller, och har en sån söthet och kemi tillsammas. Denna gång har även Ryan växt i mitt omdöme, jag börjar faktiskt tycka att han är enastående. Och Taylor i season fyra, wow vilken bra förändring.

Har fått en helt ny syn på serien ny, en mycket bättre syn. Älskar den och den är en stor inspiration till mej.  God, det är hemskt att jag sett alla avsnitt nu. Vill bara se om.




 












Kommentarer
Postat av: hanna

haha, du är galen i det ! :D men det är bra ;)

2010-08-15 @ 11:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0