Breaking Dawn - 460 dagar kvar!

Hejsan!

Jag skulle ha laggt upp bilder från gårdagen. Då jag var på fest hos min kompis Emilie. Men jag har tyvärr tappat bort min kaera kabel för tillfället. Så dom bilderna kommer snart.

Istället ska jag lägga upp bilder på Jackson beautiful Rathbone. Bilderna är helt otroliga och tagna av Phoenix Taylor. Yeah, oh my gud. Han är så snygg. För er som inte vet spelar Jackson Jasper i the Twilight saga serien. Jag behöver väl inte säga att jag längtar tills att Breaking Dawn kommer ut. Hjärtat slår dubbel slag varje gång jag ser något som har med det att göra.



 



 


Min favorit bild!

 



 







Det finns fler bilder. Men dom där får räcka. bilder från: theTwilghtsaga.se

Någon som håller med mej om att bilderna är otroliga och att han är typ sjukt snygg?


Kommentarer
Postat av: HAnna

Niciga bilder! ;)

2010-08-16 @ 09:44:56
Postat av: Jennilie

Snygging!

Sv: Tack!

Åh tack, tog lite tid att skriva det men tyckte det var värt det. Jo men det är ju som sagt rätt längesen nu, jag minns inte riktigt så överdrivet mycket från det ändå, alltså inget jag lider av nu :)



Jo dom du nämnde klär sig ju också bra, fast det gör ju nästan alla kändisar, haha.



Kram och god natt.

2010-08-24 @ 01:36:17
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0