Här kommer lite humor!

hejhej!

Idag skiter vi i kändisarna och har lite kul istället! ;) Idag är jag på lite roligt humor och då passar det ju att visa några roliga klipp! :D Hoppas ni också tycker dom är roliga, det tycker jag iallafall!! ;D
Jag tänkte visa fyar stycken om ni inte orkar kolla på alla tycker jag iallafall att ni ska kolla på första och sista, Johann Lippowitz och Robert Broberg!! :D Enjoy!!


Natalie Imbruglia och Johann Lippowitz, Torn:


Haha, han är såå rolig och duktig!! ;D


Björn Gustafsson, Carina Berg:


Den här är ju gammal men den är rolig!! ;D
Det är såå kul att hon inte visste!


Robert Gustafsson, Tony Rickardsson:


Jag måste erkänna att jag tycker att Robert är bättre än Björn!!
Den här är ju helt klokren!! ;D


Robert Broberg, Öken:


Den här är till mamma och Sandra!! ;D
haha, bäst!! ;)


Hoppas ni tyckte dom var kul!! :D
Ska gå och göra läxorna nu,

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, nostalgi :D

Låten "Öken" har min mormor på skiva och jag kommer ihåg att jag alltid ville höra den varje gång jag var där när jag var liten haha! :D

2009-09-12 @ 11:51:52
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahahahahahah, Robert Gustafsson är BÄST!!! :D:D:D:D:D:D<33

2009-09-13 @ 14:50:43
Postat av: Theres

Anna: Haha, Öken är ju bara så bäst!! :D



Hanna: Yeah!! Robert äger alla!! ;D <33

2009-09-14 @ 20:00:19
URL: http://www.theresengbergs.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0