I'm Sorry

hejhej!


Nu var det ju ett tag sen jag skrev, det var en hel vecka sen. Ursäkta har haft så mycket att göra, men  jag ska bli bättre. I'm Sorry.

Julia kom till mej i helgen, bilder från kommer ikväll eller imorrn. Jag måste träffa dej snart igen saknard dej så gumman! <33


Jag, Linn och Hanna hade en liten fotokväll förra fredan, vi han göra oss ordning och ta lite "bakom kulisserna" bilder!!
Sedan började Linn att må dåligt, så vi han inte knäppa några kort. Men vi ska ha en till fotokväll så ni får se bilderna då. Vet inte när den kommer att bli än men det ser ni ju sen. Innan jag visar bilderna tänker jag bara säga att jag och Hanna ser lite roliga ut, vi skulle va spöken! ;D




haha, det ser ut som att jag friar, men jag lovar jag gör inte det!! ;D



Haha, det ser ut som att vi är ett gammalt och stelt gift spökpar!! ;D
Älskar Hannas min!! :D


Jag märkte nu att jag inte sakt att det var Linn som skulle fota och att jag och Hanna var modeller! :)
måste gå nu men hörs snart igen,

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fota på!

2009-09-25 @ 07:46:40
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: hanna

Haha, bilderna vart bra men ibland ser man ut som jag vet inte vad...

jaja kulkul ;D<333333333333333333333

2009-09-25 @ 19:24:41
Postat av: Hanna

Nu har jag en rolig tävling på min blogg där du kan vinna ett par örhängen ifrån Gina tricot! Allt du behöver göra är att skicka en kommentar!!! www.hannamalmsten.blogg.se :

2009-09-26 @ 15:44:54
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag saknar dej också jätte mycket! <3 vi måste ses snart igen, vi har ju dom bästa planerna också ;D<3 älskar dej så mycket :)<33

2009-09-26 @ 16:52:21
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

spöken? tycker inte ni liknar några.

2009-09-26 @ 17:25:14
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Theres

Sandra: Absolut att vi ska! ;D



HanniPie: Det var såå kul! ;D <33333



Julia: Miss You!!! <333333 love you too!!!! <33



StocholmsJenna: Vi kanske inte gör det på dom här, men vi skulle ha gjort det på bilderna om vi tagit dom!

2009-09-26 @ 20:26:03
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0