Calle Kristiansson!

hejhej!

Jag kollade nyss på Idol, (såg det på datorn) för jag var på bio med Hanna och Kim igår, jag  skriver mer om det imorrn. :D Iallafall jag kollade på idol, satt ock väntade en timme på att få höra om Calle Kristiansson skulle gå vidare eller inte, och så klart var ju han sist.  Men det är ju inte bara det, nu ska svenska folket rösta mellan han och Pioter, eller vad han hette, han som bara skriker! Jag hoppas så jävla mycket att Calle går vidare, annars dör jag!! Han är den bästa i Idols historia, han sjunger bättre än alla!! Heja Calle!!!


Sjunger ju sjukt bra!! :D Vem hejar inte på Calle? Han är bäst!! :D


Jag hejar på dej Calle!! Calle Calle Calle!! Nu är det så otroligt spännade!

Calle!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anna

Och jag har ju så svårt för Piotr, den dansande pojkbandskillen, tål inte att se han :I



Calle måste ju gå vidare ;O

2009-09-27 @ 10:08:53
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Theres

Anna: Hahha, jag hålller med! Han skriker och hoppar om kring för mycket!! ;D



Calle! Calle! Calle!

2009-09-27 @ 10:53:29
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Hanna

hahahaha, ojojoj då, jag fattade först inte vad pioter betydde när du berättade om pioter och det, hahaha jag viste inte att det var en människa, haha jag hänger verkligen inte med i idol.. eller jag har ju bara sett det typ en gång satt :P <333333333333333

2009-09-27 @ 12:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0