Men lägg av!

Hejsan!

Måste bara säga att jag är sjukt less på alla som klagar på Johan Palm hela tiden! Inte bara dom på skolan som säger att han är sämts, att han inte kan sjunga, och att han är fag och annat skit. Visst det är jobbigt det med, men ändå inte på samma vis. Dom säger inte att han ska dö och sånna hemska saker. Men alla på Youtube som kommenterar en massa jävla skit om han, på varje klipp han är med på!  Fan, jag blir så jävla irriterad! Han måste ju kunna sjunga eftersom han är den som kommit längst av alla efter Idol 2008, han kan ju inte vara så jävla sämst och så jävla ful om han har typ halva Sveriges tonårstjejer efter sig, och jag tror faktiskt inte att han är cp om jag ska vara ärlig. Alla klagar på att han sminkar sig, snälla, låt han göra det om han vill. Det är hans stil! Visst, alla behöver ju inte gilla han, för vi tycker ju olika. That's okey. Och hur vore det annars om alla gillar samma? Men för fan, alla jävlar på Youtube om ni tycker att han sjunger så jävla dåligt, varför lyssnar ni på han då?! Låt bli att lyssna slipper ni störa er på att han kommit så långt och att han har alla tjejer. För jag tror faktiskt att det ligger mycket i det, att ni alla är så avundsjuka på att han har lyckats bra i sitt liv!
Okej, jag ska inte säga så mycket, jag klagar väldigt mycket på Taylor Lautner jag med. Men jag säger inte att han är helt cp, att han inte kan skådispela och att han ska dö. För han kan ju skådispela, annars skulle han ju inte vara en av dom mest eftertraktade i Hollywood just nu.

 ~~~~~~~~~~~~~~
* Alla som tycker att han är attraktiv måste ha något slags fel i sina hjärnor


* Jag fattar absolut inte hur alla små tjejer kan vara kåta i han... Han är varken grov, har magrutor och har så mycket smink och hairsprays, hårgelé att han ser ut som en clown. Och sen är hans röst är inte alls bra enligt mej. Och om fjortisar tror att jag är avunsjuk tro det då.. Min "bryr mej mätare" pekar på nästan lika lite som Johans Palms penis!


* Vafan e  det här? skämt? e de en pojke eller flicka?


* Döda saken Notera: Saken


* Sparka ihjäl han vill man göra... Jävla Bög


* Han är en skam för Sverige. Avliva honom.
~~~~~~~~~~~~~~


~~~~~~~~~~

Dom där kommentarena har jag tagit från Youtube. Det är bara några av flera tusen st...
Jag tycker det är hemskt. Men jag tycker det är okej att alla inte gillar han, För vi tycker inte lika, och det är bra! Men jag tycker det är fel att skriva sånt om han... Dom har ju fan skapat hat sidor om han på internet.
Men snälla lägg av!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag håller med dig till ETTHUNDRA PROCENT!

Dom är så J*vla överdrivna!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ när jag såg bilden, AAAAAAA johan Palm äger ! :D:D:D:D Han har vi träffat tessaaaaaaaan !!!! JAG DÖÖÖRR !!! <3<3333333333333333333333 :D

2009-11-25 @ 19:05:40
Postat av: Anna

Hade ingen aning om att folk skrev såna kommentarer :O



Jag lyssnar inte på Johan Palm, men jag förstår inte hur man kan ödsla energi på att skriva sånt, och det där med att han ska dö. Det är otroligt grova ord och han är definitivt ingen "sak", utan en människa precis som vilken som helst.

Sen så tycker jag inte att han är så ful som de beskriver honom heller.



Nej, jag blev också otroligt arg när jag läste det här, förstår inte varför folk bryr sig om de inte tycker om honom. För de bryr sig ju uppenbarligen ;(

2009-11-26 @ 09:09:22
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Niffe

Hej! Jag har precis ändrat om designen på min blogg och tycker att något saknas.. har du lust att kolla in och berätta vad du tycker? Tack! Ha en bra dag :) Kram /Niffe

2009-11-26 @ 09:39:10
URL: http://accordingtoniffe.blogg.se/
Postat av: Theres

Hanna: Bra! det värmer i mitt hjärta att jag inte är endsam :D Han är söt som spunet socker! :D <3<3<3<3<3 I'm in love!!



Anna: Man blir så arg! Tack att du förstår min arga känsla! :) Dom måste ju bry sig, annars skulle dom väl inte kommentera?! Det är knäppt!



Niffe: Okej, ska ckecka :D

2009-11-26 @ 18:40:46
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Niffe

Tack så mycket, gullig du är! Allt bra med dig annars då? :)

2009-11-26 @ 20:31:31
URL: http://accordingtoniffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0