Midsommar i Junsele

Hejhej!

Torsdag:
 Jag, mamma och pappa åkte upp till Jusele. Senare på kvälle kom Sandra, Nicklas och Sofia. Det hände inte så mycket den kvällen, vi satte upp förtältet till Nicklas och sofias husvagn ( där jag och Sandra sov :P ) och kollade på filmen Frostbiten, en  Svensk skräck/komedi som handlar om vampyrer, den låter inte så bra men den var faktiskt det.
 
Fredag: Vi gick till Junsele djurpark, kollade på tigrar, lejon, vargar och alla dom andra djuren dom har där. Sen gick vi tillbaka till campingen och åt sill. Den kvällen gick vi och spelade minigolf. ( gick inte så bra kom på på fjärde plats )
 
Lördag: Jag, Sandra och pappa gick till djurparken igen, sen kom Nicklas och Sofia, och pappa gick till campigen igen med mamma och Arrak. Jag, Sandra, Nicklas och Sofia gick omkring på djurparken ett tag, sen gick vi till campinigen. Mamma, Sandra och Nicklas gick och kollade på några band som spelade på Djurparken den kvällen, Medan jag och Sofia kollade på Harry Potter och Fenixorden och Saw 3. Jag tycker att Harry Potter filmen är jättebra, Saw filmen var bara såå äcklig!

Söndag: Vi åkte hem.


 
Jag och en jättegullig get!  :P 



Några lamor



Ett lodjur



En vit tiger



Och sist men inte minst en björn


Det kommer mer bilder, hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahha, du får det ju att låta som om det var några helt random band som spelade, men tjoohoo!? Det var ju Snowstorm, Attack, Katrina and the Waves och NOICE!

2009-06-23 @ 08:24:18
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Theres

Hhaah, men kom inte ihåg vad banden hette!! ;D

2009-06-23 @ 15:09:32
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: hanna

sööööta djur !!<3:D

2009-06-24 @ 22:48:56
Postat av: hanna

haha, ''frostbiten'' haha kan inte sluta garva åt det :D, harrypottter filmen är skit bra ! ;):O

2009-06-24 @ 22:53:45
Postat av: Sussi

Visst hade vi såå kul! /Mammsen

2009-06-24 @ 23:59:52
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Theres

Hanna: haha, har du sett frostbiten?? ;D



Mamma: Det var såå kul! :)

2009-06-25 @ 12:01:06
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0