Man in The Mirror

Hejhej!

I helgen har jag varit i Döviken, och kollat på skoter och gräsklippar race! Det var skit kul, men bilder kommer sen.
Jag, mamma och pappa sov hos deras kompisar som har stuga i boda, och när vi åkte hem idag så lyssnade vi eller jag på Michael Jacksons låt Man in The Mirror. Den är jätte bra! men det är en mening i låten som jag tycker är jätte bra, sann, eller vad man nu ska säga. :)



If you wanna make the world a better place,
 take a look at yourshelf and make a change.


Jag tycker det är såå sant, bra, fiint eller vad man nu ska säga. ;D
Det är en bra tanke!! ;D (Det var geniet Hanna som kom på det! ;D)   


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Det var en bra tanke Franke! var det ju i julkalendern iallafall! Håller med Haanna och dig i vilket fall.

Mammsen

2009-07-12 @ 22:45:50
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Theres

Mamma: Haha, Tanke Franke! ;D

Dagens mening! ;D

2009-07-13 @ 17:34:59
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Hanna

:D

2009-07-15 @ 11:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0