Äntligen! En dag kvar!

Hejhej!

Äntligen! Nu är det bara en dag kvar till Harry Potter premiären, eller jag kommer ju inte att gå på premiären direkt då eftersom att den har gått två gånger innan jag ska se den men det bryr jag mej inte om. Jag säger att jag ska på premiäern ändå! Har väntat typ sju månader. Jag längtar såå mycket, att jag snart spricker. Tror den kommer vara bra, eller jag hoppas på det iallafall.  Så imrron smäller det, klockan 20.45 ska jag se Harry Potter and the half blod prince.
Jag Sandra Anna och Evelyn ska gå på den, jag och Sandra ska gå och äta på nån kina först, det kommer bli såå mysigt!! :D  Jag måste tacka Anna ännu än gång att hon fixade en biljett åt mej också! :D 


Harry Potter and the half blood prince:

Ännu en gång måste jag begära för mycket av dej, Harry. HP6




Jag måste bara visa en video som jag såg på YouTube.
PS. Man får ha ganska högt ljud för att man ska höra.


;D


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så det vart Harry Potter ;)

2009-07-15 @ 11:17:38
Postat av: Sandra

Tjohoo, det ska bli roligt med premiär! (Jag säger också att det är premiären, haha) Tror att vi går och äter på Dragon House innan, maten smakar inte allt för mycket där, men vad fan, det är buffé och det finns sushi!

2009-07-15 @ 13:20:14
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Sussi

Måste du skrämmas? Hoppas kvällen var toppen!

/Mammsen

2009-07-16 @ 00:18:15
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Theres

Hanna: Japp, Harry Potter, det var ju bara en dag kvar såå det blev det! ;D



Sandra: Dragon House duger bra!! :D



Mamma: Hahhah, visst var den kul!! ;D Jag höll på att skita på mej!! ;D



Harry Potter Premiär!! :D :D

2009-07-16 @ 08:32:06
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Julia

Men den där lilla flimsnutten är jätte oväntad haha,, saknar dej mkt mkt! kram påre ;D <3

2009-07-17 @ 00:32:25
Postat av: Theres

Julia: Haha, den är ju kung!! Saknar dej med jätte mycket!!!! ;D <33

2009-07-24 @ 08:33:00
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: josephine

videon var inge rolig alls tessan, som du sa :P, ja höll på å skita på mej! :o, haha :)<3

2009-07-26 @ 19:22:26
Postat av: Kim

Asså du ska veta hur rädd jag vart:O jag satt jätte nära skärmen och så kom de upp jag vart skit rädd:O hehe:)

2009-08-05 @ 15:49:16
Postat av: Theres

Josephine: Haha, videon är kung!! :D <3



Kimman: Hahah, jag vet man sitter ju nära för att höra vad dom säger vilket man egentiligen inte behöver, också kommer den där upp!! ;D <3

2009-08-06 @ 19:56:33
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0