Michael Jackson

hejhej!

Igår var jag på Gatufesten med Jossan, och vi träffade några kompisar där som vi gick omkring med. Men mer om Gatufesten kommer sen. När jag kom hem igår från Gatufesten såg jag och mamma på ett program om Michael Jackson, programet handlade om hans liv och hans musik. Det var jätte bra, om ni inte såg det borde ni se det, för det går på repris 23.15 på sönda (det är lite sent men det är värt det tycker jag!), man fick se hela Thriller videon (13minuter). Och då tänkte jag att jag skulle söka på han på youtube idag och då hittade två klipp jag vill visa. Jag önskar att jag också kan dansa så där, man jag håller faktiskt på att lära mej att gå Moonwalk. ;D  


Michael Jackson visar för första gången på tv sin Moonwalk:
Michael Jackson visad för först gången upp sin Moonwalk på tv när han uppträde på motown 25-årsjubileum den 1 mars 1983, han dansade till låten Billie Jean.


Michael Jackson sjunger låten They don't care about us:

Det här klippet är i från när han var på turné i Sverige 1997. Jag älskar låten och jag tycker att hela framträdandet var såå coolt!! :D


Hejdå!

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hans moonwalk är ju bara för underbar :)

Har kunnat gjort någolunda likt, men nu vet jag inte längre om jag gör rätt xD

Asbra framträdande på "They don't really care about us" också, den låten är bra alltså :)

2009-07-02 @ 15:34:32
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Julia

Jaha,, vart ska vi börja tro ?? Jag visste att du var ett Twilight fan, Johan Palm fan och lite Michael Jackson,, men SÄG inte att jag ska måsta höra på han lika mkt som jag får höra om Johan och Twilight hela tiden haha ;D <3 då slutar det med att jag inte ståår ut och hatar Michael Jackson ! Så snälla Tessan jag ber dig förstör inte det mesta jag gillar av han hahaha ( inte illa menat ) kram på dej ;D

2009-07-03 @ 00:50:05
Postat av: Theres

Anna: Jag tror att du fortfarande gör rätt! :P :D



Julle bulle: Hahahah, var inte orolig jag är inte lika galen i Michael Jackson som jag är i Johan Palm och Twilight!! :D Och jag kommer inte att bli! Jag tycker bara att det är såå sorligt att han är död!!! =/ Kram på dej också!!!! :D <3

2009-07-03 @ 10:41:21
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Hanna

åååååå det är såå synd att han är död !? , och vad bard hade sagt då?!!, jag blev arg !! :@

2009-07-04 @ 22:34:44
Postat av: Theres

Hahah, " Brad och sitt jävla skägg!" det var den bästa kommentaren!! ;D <3

2009-07-04 @ 22:43:54
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Hanna

haahahahahahaha, du menadee väll bard!!:D:D, har du sett om hon har skrive nån kommentar då ;)

2009-07-04 @ 23:11:34
Postat av: Theres

Hanna: Japp, det har hon och japp det menar jag!! ;D

2009-07-04 @ 23:20:47
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0