Maraton :D

Helloo!

Idag hade jag Anna Sandra och Evelyn Sagan om ringen maraton, det var skiiit kul!! Vi såg dom förlängda filmerna, så det tog ungefär 11 timmar. Men det var värt det för dom var mycket bättre och man fattade mycket mer. Det känndes som om det gick mycket fortare. Jag kan inte vänta tills vi ska göra det igen! :D Men nu funderar vi på att ha Harry Potter maraton också, det skulle någ också vara kul! :D
Jag tänkte visa några klipp och Elijah Woods vackra ögon, det är nog det vackraste jag sett!! ;D Jag är helt kär (i hans ögon)!!

Elijah Wood:

Kolla hans ögon, dom är en sån vacker blå färg!! ;D <3



Jag tycker den här scenen är såå söt!! :D



den här scenen är också söt!! Samwise är såå söt här!! :D <3


Men nu måste jag gå, alla som inte sett Sagan om Ringen måste göra det!! ;D 

ByeBye!


Kommentarer
Postat av: hanna

Man kan inte sluta kolla på dom!.

2009-07-26 @ 22:21:16
Postat av: Anna

Det där är någonting i stil med favoritscener, dom är så söta båda två :)



(Och Elijahs ögon är någonting alla borde tycka om haha ^^,)

2009-07-27 @ 12:08:33
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Theres

Hanna: Man blir beroende!!! ;D <3



Anna: Ja, dom är såå söta! Och alla tycker nog om hans ögon!! ;D

2009-07-27 @ 16:23:08
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Hanna

MIN MAN !! :):):) :D<33

2009-08-06 @ 23:17:35
Postat av: Theres

Hanna; Hahah, ;) japp, din man!! :D <33

2009-08-06 @ 23:27:01
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0