Vännerna betyder allt! <3

Hejsan!

Det här inlägget kommer att handla om mina underbara vänner.
Jag skulle inte klara mej utan mina vänner. Ni betyder allt, ni är dom bästa, ni gör livet bra, ni gör mej lycklig! Om inte vänner fanns, vad skulle man då leva för? Ni gör så att man orkar kliva upp på morgonen, att man orkar öppna ögonen. Även om allt är skit och jag ser inget ljus, orkar jag ändå, för jag vet att ni finns där för mej. Ni finns alltid där för att stötta mej genom svåra tider i livet. Om inte ni fanns skulle jag inte leva. Om ni försvinner, försvinner jag.  Det gör ont i hjärtat när jag tänker på hur bra jag har det, som har så bra vänner. Nya och gamla, långa och korta, ljusa och mörka, jag älskar er alla! Ni gör så att livet är värt att leva! Man klarar sig inte utan vänner. Inget är så bra som vänner, inget i hela världen är mer värt än ni! Jag ger all min kärlek till er!




True frindship never ends. Det behövs mycket mer att beskriva hur mycket ni betyder, men så ni vet :

Jag älskar er!
Tack för att ni finns!

(Ps. Min familj, jag älskar er med! )


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Så fint!

2009-12-16 @ 19:48:00
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Oliiiiiivia

TheresEngberg, Jag älskar dig. Nu och föralltid!<33

Du är bäst! Tack för att du finns!

Och tack för allt stöd<3

2009-12-16 @ 20:08:31
Postat av: sonjis

åå så fint skrivet! :D<3 älskar dig<33:D

2009-12-16 @ 21:31:08
Postat av: Sandra

Bäst för dig att du tycker om mig lite också, annars åker du på däng!

2009-12-17 @ 17:12:51
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Your HanniPie

Ja, så sant så.

Utan vänner, hur skulle man då kunna leva livet?

Nä.. inget är så bra som vänner!

TACK för att du finns, ingen är som du! <3

Jag älskar dig, föralltid.

2009-12-18 @ 15:57:27
Postat av: Theres

Mamma: Otroligt vackert! ;D



Olivia: OliviaEngstrad, love you now and forever! <3



Soja: Tackar, älskar dej med! <3



Sandra: Men jag ränkar dej som min vän! Love you sister! ;D



Hanna: Du är bara min! Och jag älskar dej med! Du är min ängel! Now and Forever! <3

2009-12-18 @ 17:15:44
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0