En riktigt God Jul till er alla från oss alla!

Hejsan!

Ser du stjärnan i de blååå, ta en sup se ser du tvååå, haha. Idag, lördag, är jag på ett strålade bra humör! Och idag åker jag till Neassa, ett annat ord för Tänäs. Kommer att fira jul och nyår där, så jag kommer att vara borta i över två veckor. Så tyvärr kan jag nog inte blogga något mer innan jag kommer hem, jag kanske kan låne en dator av någon, så jag kan önska er ett gott nytt år. 

Det känns underbart, jag ska till fjällen och få andas in den kalla och friska fjäll luften, jag ska få se all snö,  jag ska bara ta det lugnt och kolla på en massa film! Jag ska bara njuta av två veckor då jag får bestämma helt själv vad jag vill göra, inga läxor, jag ska inte äns tänka på skolan, bara en massa film och mys. 
Nu är det bara 5 dagar kvar till Julafton! Helt otroligt vad tiden går snabbt..





Lilly hälsar god jul till oss alla


Hoppas ni alla får en riktigt trevlig jul med massa mat, presenter och skratt. Så ses vi igen 2010

God Jul!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Fel fel fel, vi träffas ju på onsdag då jag och gubbarna kommer upp!

Kramen Mammsen

2009-12-19 @ 13:27:37
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Kim

Gu va sööt hon är:D<3

2009-12-19 @ 13:39:36
Postat av: hannipie

Jaa hon är så söt så!,

Ha det så bra så.:)<333

2009-12-20 @ 16:42:16
Postat av: Hannipie

GOD JUL

GOTT NYTT ÅR FÖRSTÅS!

2009-12-20 @ 16:43:00
Postat av: Theres

Mamma: haha! okej, er träffar jag före. Men resten av mina kompisar! ;D



Kim: Hihi, jag vet! Sötast i stan! <3



Hannii: Sötast! tack, jag kommer att ha det underbart! :D Detsamma God Jul och Gott Nytt År, men vi hörs ju sen.. ;D <3

2009-12-24 @ 00:33:06
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0