Soo Cool!

Hejsan!

Jag har lite fullt upp just nu, med läxor, julklappar och annat, så det blir lite bättre inlägg snart. Men jag kan ju berätta lite om vad jag gjort dom här dagarna. Läxor.., väldigt mycket nu på slutet, handlat julklappar, och sånt.  Haha, har inte gjort så mycket. Men det kommer snart ett roligt inlägg, jag lovar.
****

Jag tycker att Rihanna har såå sjukt snyggt hår!! Nu när det är kort, Lööw it! Så coolt när hon har håret så där uppåt. Sen är det ju lite jobbigt att hon passar i exakt allt! Lugg, långt, brunt, svart, rufsigt, platt, låckigt, tuppkam, kort, allt! När jag blir äldre och vågar klippa av mej håret ska jag göra det! Som Rihanna.




Se hon passar i allt! Lite för ögonen, stort, tuppkan,



Till och med blå slinogor! (bilden längst till höger) Fan vad coolt! 



Hennes hår äger!


Säger bara WOW!


Yeah! I want it!! Men problemet är att jag skulle få affrokrull om jag klippte mej så kort! Haha, men jag ska testa någon gång i livet! :D

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Tycker du har coolast hår som det är nu = avis

/Mammsen

2009-12-03 @ 19:57:34
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Niffe

Taack så mycket!

Åh gillar rihanna :)

2009-12-05 @ 11:24:01
URL: http://accordingtoniffe.blogg.se/
Postat av: Kim

Det är riktigt coolt. :D jag skulle aldrig våga klippa mej så kort:P<3

2009-12-05 @ 12:40:35
Postat av: Theres

Mamma: Hahaha! Visst jag har ganska coolt hår, men INTE som Rihanna! ;O



Niffe: Hon är bra! :D



Kim: Hihih, I Know, I like it! :D jadu.., jag vet inte om jag skulle våga heller.., Men jag VILL! :D <3

2009-12-05 @ 18:29:48
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Haniiiii

Hon har coolt hår! ;)

Och jag instämmer med Kim, jag skulle aldrig våga ;) har alltid haft långt satt :P

2009-12-05 @ 20:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0