Sir?

Hello!

Igår gick jag Hanna och Kim på Harry Potter, det var första gången Kim såg den, det var andra gången Hanna såg den och det var tredje gången jag såg den! ;D Så fort jag tänker på den så börjar jag skratta! Jag älskar den, den är så jävla rolig!! Jag tror faktiskt att folk blev lite less på oss för vi skrattade så mycket! ;D Hahah, sånt är livet!! För alla som inte ha sett den måste se den, den är så otroligt rolig!! Men det är ett skämt som är roligare än alla, och alla som har sett den vet vilket det är!!  Det kommer aldrig bli gammalt!!

Sir?
------------

Tack för en skit rolig kväll tjejer!!! :D


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, filmen är ju BÄST ! klart bäst!!, och snigelhorn gör ju så roliga miner ;) , och Sir ? hahaahahaahaaahahaahahaa !!!!!! :D:D:D:D:D<333

JAG VILL SE DEN :D

2009-08-23 @ 17:42:57
Postat av: Kim

Hahahahahahahahahaha de va så roligt hehe....:D:D:D:D<33

2009-08-24 @ 16:22:55
Postat av: Theres

Hanna: Snigelhorn äger!!! hahaha, ;D <33



Kim: Det är så jävla roligt! :D <33

2009-08-24 @ 16:35:08
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0