Hur min syrra tycker om mig!!

hejhej!

Jag tänkte bara göra ett snabbt inlägg, vi ska skriva att brev till vår nya lärare om oss själva, och då frågade jag Sandra om hur hon tycker jag är. Och det var så gulligt så jag tänkte att jag lägger upp det! ;)

Theres är ett ibland tjurigt modelejon med ett skratt som smittar av sig på den suraste surkarten. Det är en person som man är halv utan och också en person som är galen i Green Day. Hon gillar att ha ordning i oredan och skulle skratta nå djuriskt om hon skulle höra Arraks snarknigar just nu. Hon är en liten rocker som har det rätta gunget för dans och hon är utomordentligt bra på att läsa tungböcker som typ Stephen Kings. Med sitt yviga hår cyklar hon runt runt runt på samma ö som jag också cyklade runt runt runt då jag var 14 år. Hon är en poppis tjej som har allt framför sig. Det är bara att grabba och ta tjejen! (inge snusk!)

Tackar min älskade syster för dom fina orden! ;) <3

Hejdå!



Kommentarer
Postat av: Hanna

hahah, Jaa det är tessan det ;D

2009-08-31 @ 20:25:55
Postat av: Sandra

Mihihi!

2009-09-02 @ 06:49:28
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha, så sant! ;D kram påre <33

2009-09-02 @ 14:37:43
Postat av: Theres

Hanna: hihi, det är jag det! ;)



Sandra: mihihi!! ^^



Julia: känner du igen mej i det där? ;) <33

2009-09-03 @ 20:35:35
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0