Green Day, My love!!

Hejhej!

Jag älskar verkligen Green Day, dom sjunger såå bra!! Nu tror säkert ni att jag kommer skriva samma sak om nån annan grupp om en vecka, för jag säger jämt att jag älskar nån låt och nästa dag är det en annan låt. Men jag gillar Green Day på ett annat sätt, It's true love!!!  <3 Jag har nog aldrig inte gillat ett band så mycket som jag gillar Green Day! Okej, jag älskade Johan Palm så mycket också, men det gör jag fortfarade! ;D så nu ska jag visa några av deras bästa låtar, så får ni höra vad bra dom är!! :D


Green Day, Basket Case:

Den här videon är såå rolig! ;D
Jag älskar när Billie Joe står och kollar på fiskarna!!
:D


Green Day, Time of your life:

Den är såå bra!! :D
Men Billie Joe ser lite kul ut i blont hår!
;D


Green Day, Working class hero:
 
Det är en cover på John Lennon's, men dom gör den såå jävla bra!! :D



Det finns så många mer, men jag måste gå nu så jag hinner inte visa! :D

Det jag älskar Green Day för dom är det ända bandet som jag vet sjunger lika bra live som på typ radion, om dom inte är bättre live! ;D Me like very much!! <33

Love Green Day!! <33

hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Time of your life var den första jag hörde med dom, så den har på något sätt blivit en favorit :)

2009-08-28 @ 12:33:07
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Hanna

Green Day faan eller vad ? :P

2009-08-29 @ 09:29:43
Postat av: Theres

Anna: okej,ja den är jätte bra!! :)



Hanna: Yeah! Y'know!! ;D

2009-08-30 @ 08:41:28
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0