Green Day!!

Hejsan!!

Jag måste säga att jag verkligen älskar Green Day, jag har typ inte lyssnat på någonting annat än dom sen jag fick skivan, förutom när jag är med Sandra för hon har lyssnat på min Timo Räisänen typ exakt hela tiden sen jag fick skiva.., haha, Jaja. Dom är helt enkelt BÄST!!!  Jag måste köpa deras nya skiva, 21st Century Breakdown. Sen läste jag nu att dom kommer till Stockholm den 11 oktober!!!!  :D  Jag måste dit då, på något sätt!!!! Vill så gärna se dom!!!!! Det vore så coolt!!


Green Day, Know Your Enemy:

Green Day, Billie Joe Armstrong, Mike Dirnt, Tré Cool, måste se er!!! :D


Ska gå och lägga mej nu, ska upp på dop imorrn, Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahh, ja du tessan , jag hörde på radion att dom skulle hit och då tänkte jag att jag skulle meddela dig ;), dom är som sagt inte så dum ;)

2009-08-15 @ 19:22:12
Postat av: Julia

Jadu,, vad ska man säga ? JAG VILL OXÅ HA DEN SKIVAN !!! ;D kramar pårej <33

2009-08-16 @ 23:37:08
Postat av: Theres

Hanna: Hahah, dom är BÄST!!! ;D



Julia: Vi måste skaffa skivan!! ;D kram på dej gumman!! ;D <33

2009-08-17 @ 09:34:45
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0